Enis Bešlagić nakon kritika: Učio sam od glumca koji je umro u najvećoj bijedi

.

Tužna vijest o smrti bh. glumca Aleksandra Saše Petrovića potresla je cijeli region. Izgubio je bitku s bolešću u 62. godini života.  Poznati bh. glumac, Enis Bešlagić, oprostio se od svog kolege uz poruku koja je dobila veliku broj kritika.

Skoro smo se sreli i pričao si mi koliko te “cijene” ovdje… Odmori od nekih lažnih kolega, prijatelja i dušebrižnih producenata, koji su umanjivali tvoju vrijednost i na kapaljku ti davali mizerne honorare, jer oni “znaju” koliko tebi treba i koliko ti zaslužuješ, a bio si glumčina. Putuj dušo i tvojoj porodici mir želim – poručio je Bešlagić na Instagramu.

Nakon kritika koje je glumac dobio, odlučio je da neće šutiti o tome, već da će jasno reći šta misli. Naime, osvrnuo se na život i izjave preminulog glumca Miodraga Petrovića. Naime, Miodrag je preminuo prije 20 godina u najvećoj bijedi.

-Od njegove izjave sam naučio i sebi rekao, da ću uvijek govoriti glasno, a nikada biti režimski glumac i dopustiti sebi da se oslonim previše na zajednicu jer se zna ko daje nafaku, napisao je glumac.

Imam 76 godina i ništa mi ne treba. Živio sam i živim skromno. Ali, znači mi da naša djeca žive normalno. Da sam u Americi, i da sam primio ovako veliku nagradu zahvalio bih se, prvo, svojoj ženi, pa djeci, pa tašti, zatim producentu i reditelju. Ali, pošto sam, srećom, u svojoj dragoj zemlji Srbiji, zahvaljujem se, prvo, svom šefu samoposluge što mi, ponekad, odvoji penzionersku kosku, pa komšinici u baraci koja mi ostavi mlijeko ispod tezge, pa mom poštaru koji mi uvijek, na vrijeme sa zakašnjenjem, donese penziju. Da nije bilo njih, ne bih bio ovdje, riječi su Miodraga 2002. godine koje je Enis podijelio.