fbpx Osveta: Da Radončić nije vlasnik Dnevnog Avaza...

Osveta: Da Radončić nije vlasnik Dnevnog Avaza...

Home

Osveta: Da Radončić nije vlasnik Dnevnog Avaza...

Foto: Ilustracija
Da Radončić nije vlasnik Dnevnog Avaza, pitali bi se ko je prvi objavio priču o predsjedavajućem skupštine USK, Aganu Buniću.

Piše: Emir E.

Narod treba naviknuti da se tuđe sramote skrivaju, prije nego se počinilac ispita ili pokaje. Čudno ne bi bilo da su do eksplicitnih slika Agana Bunića ili njegovog video materijala (ako je uopšte autentično), došli neki drugi mediji, no da to stvarno bude prva informacija od Dnevnog Avaza? Mislim, ko će tome vjerovati?

Radončić je u vrlo kratkom roku, odlukom Agana Bunića da ne ulazi u koaliciju sa izdajnicima BiH devedesetih, koji su je htijeli prodati Srbima i s njima živjeti u Srpskoj Krajini, izgubio stotine članova svoje stranke SBB. Ne boli Dnevnog Avaza (čitaj Radončića) takozvana vijest o Bunićevoj masturbaciji, već je trebalo osmisliti plan kako da se Bunić svrgne sa pozicije Predsjedavajućeg, jer je neposlušan. Nije ni tajna da navodne 'grijehe' radi samo Bunić, već je to 'posao', koji rade mnogi drugi političari, samo su poslušni i predani elitnom političkom vrhu u ovoj zemlji. Iza cijele priče o nemoralnom i raskalašenom životu Predsjedavajućeg stoji SBB osveta, klasični primjer akcijskih filmova, gdje se negativac ne može riješiti, osim da mu ubaciš mamac, kojeg muško teško može odbiti; mladu i zgodnu žensku. Bunić je svojom odlukom o ne koaliranju sa izdajnicima bošnjaka, prvenstveno sa Fikretovim DNZ-om, oslabio SBB u Krajini, gdje je tek 2018 godine, tačnije na predizbornim oktobarskim skupovima, po Bužimu, Cazinu i Bihaću, Radončić sakupljao poene i radio na destabilizaciji ovog regiona. Veliki bi to bio zalogaj da uz pomoć ljutih Krajišnika, svrgne nikad dragog Izetbegovića, čija SDA ostaje uvjerljivo najjača stranka u ovom kantonu. Plan je bio oslabiti SDA, a ojačati SBB i stranke oko nje, kako bi se približili ko zna čemu (znajući da je Radončić spreman na sve, te je idejno bliži stavovima onih koji ne vole tradicionalni muslimanski narod ove države).

USK je kaldrme zamijenio asfaltom i bez SBB, izgradio je vodeće gradove (Bihać i Cazin) bez SBB, i uradio bi dosta toga da je više novca iz Sarajeva došlo u budžet USK. Mi Krajišnici ne volimo se učiti lagati, niti osuđivati dok se ne dokaže, ali imamo pravo da kažemo svoje mišljenje, kako je u svemu ovome upleteno nekoliko osoba; ženska, nekoliko bogatijih ljudi i Dnevni Avaz (jer je prvi objavio priču o Aganu Buniću i to nakon što je raspustio SBB u USK). Koliko je ta neka ženska dobila novca da podvali Predsjedavajućem, ostaje nepoznanica. Ubjeđeni smo da do ovoga nikad ne bi došlo, da je Bunić ostao poslušni član Radončićeve stranke i da je radio onako kako mu se diktiralo. Smijenjivati nekoga samo zato što masturbira, kao što radi hiljadu drugih, pomislio bih da su svi u skupštini USK hodže i popovi. Da su bili domišljatiji u svojim podvalama, mogli su pustiti Predsjedavajućeg da napravi sex skandal sa onom, koja mu je bila mamac, pa tek da objave video snimak ili slike, ali ovako amaterski pristupiti u otklanjanju nepoželjnih, ništa ne ostaje toliko bitno osim da je Dnevni Avaz prvi došao do ovih informacija. Odakle im informacije, ko je postavio video na pornhub i ko je prvi saznao za video na toj stranici-valjda je zanimanje istraživačkog tima, u koji definitivno nećemo ubrajati Radončićev SBB. A sve one koji svemu prvi put povjerovaše, pitamo ih: a koliko vas puta ovi iz Dnevnog Avaza slagaše?"

 

Stavovi izraženi u ovom tekstu autorovi su i ne odražavaju nužno uredničku politiku Cazin.NET-a.

Topic
Objavio: Wed, 13/11/2019 - 15:23
Back to top