S bebom u avionu!

bebe
Jedva sam dočekala ovaj blog post. Dok je Leonić bio u trbuhu zamišljala sam kako putujemo, kako istražujemo zajedno sve te prekrasne zemlje i upoznajemo nove kulture. Jaaaako sam se veselila i avionu i tom novom iskustvu. Naš let je trajao tri sata (Venezia – Sevilla), a ovdje dijelim neke naše trikove za što „bezbolnije“ i mirnije putovanje.

Putovali smo s Ryanairom, a obzirom da su oni niskobudžetna kompanija, nemaju besplatne karte za bebe do 2 godine, bez obzira što je beba vama u krilu i ne zauzima dodatno mjesto. Karta za Sevillu za Leona je bila 50 eura, mrvicu jeftinija od naše koja je koštala 70 eura. Za Leona smo mogli uzeti kolica i ruksak. Moram priznati da sam se jako veselila babyzen kolicima i putovanju u avionu, jer kolica možeš spremiti iznad sjedala. Na moju žalost kolica su nam uzeli prije ulaska u avion haha, oni spreme sva kolica skupa, uzmu vam ih prije ulaska u avion i čekaju vas odmah na izlasku.

Dobro opremite torbu!

Pobrinite se da zabave za vaše dijete ne nedostaje, stoga dobro napunite torbu za pelene. Osim robice za presvlačenje, velikog paketa vlažnih maramica, hrane i grickalica, obavezno stavite par igračaka. Mi smo imali slikovnicu, loptice, kolutove, plišance, čak smo uzeli i medu s kojim spava. Za vrijeme uzlijetanja pustili smo mu na mobitelu pjesmicu/crtani. Pjesmica je bila na repeatu sve dok se nismo dignuli skroz gore i dok nismo mogli odvezati pojaseve. Kad smo ga odvezali onda smo se malo zabavljali i ubrzo mu se prispavalo. Leon može zaspati svugdje, tako da nam je to svakako išlo na ruku. Pojeo je bočicu, stavila sam mu dudu u usta i uz malo negodovanja brzo je zaspao meni na rukama. Nakon 15-tak minuta vam postane poprilično nezgodno u tim uskim Ryanair avionima, ali šutiš i trpiš i sretan si jer spava haha. Prema Sevilli je spavao nekih 45 min, a za nazad čak sat i pol i još je zaspao odmah kod uzlijetanja. Povratak je bio lakši. 😊 Leonić je stvarno dobra bebica i nije ga bilo teško zabaviti, odnosno njega baš sve zabavlja: sjedalo ispred, prozor, ručka između sjedala, njegove tenisice… super savjet sam dobila prije leta, da mu damo neki predmet koji do sada nije dirao i istraživao, Filipov aparat mu je bila savršena zanimacija! Prilikom uzlijetanja i slijetanja Leon je dudao dudicu i grickao keksić naizmjenično.

Dok beba spava – spavate i vi! Aha, moš’ mislit! Doduše, Filip je odspavao nekih 10-tak minuta – cccc!

Presvlačenje bebe!

Aerodromi su super opremljeni, tako da u svakom wc-u imate prematalicu. S obzirom da je let trajao 3 sata i da Leon nije obavio veliku nuždu u avionu (oleee), presvlačenje u avionu nije bilo potrebno. Presvukla sam ga na aerodromu prije leta i nakon leta.

Voda i bočice u avionu!

Na check-inu doista imaju jako puno razumijevanja kada dolazite s bebom, svi su jako dragi i „nježni“ prema vama i nastoje vam pomoći. Možete uzeti i toplu i hladnu vodu, čak sam nosila i kruhić od jabuke da ima za grickati. Drugi put ću uzeti tri velika sendviča (kao za Leona hahahaha).

Kad smo se vraćali iz Seville oduševili su me na ukrcaju u avion. Predali smo kartu i kada su vidjeli da imamo bebu i kolica pitali su nas želimo li na lift – na što smo mi naravno potvrdno odgovorili. U drugom trenu djelatnica nas vodi posebnim prolazom, ulazimo u lift i nekim okolnim putem nas postavi ispred svih putnika koji su se ukrcavali u avion – e to se zove priority boarding!

Nemojte da vas strah od leta s malom bebom zadrži doma. I ako beba plače, proći će taj let, a doma ćete se vratiti neizmjerno bogatiji. Nadam se da vam je ovaj post bio koristan, ako imate još pitanja za let i avion – tu sam. Uskoro post o prekrasnoj Sevilli. 🙂